سیمای مرکز قزوین در برنامه سر سربلند رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد. 

برنامه زنده تلویزیونی سر سربلند در بخش‌های مختلف به حضور رزمندگان استان قزوین در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین صبر و مقاومت خانواده‌ها در دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت. 

برنامه تلویزیونی سر سربلند می‌کوشد با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با سالروز میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) با ایجاد فضایی شاد و مفرح و آمیخته با برنامه‌های طنز مفاهیم والا و ارزشمند و از خودگذشتگی و دلاوری شهدای هشت سال دفاع مقدس را در قالب مسابقه، میان برنامه‌های طنز و حضور خواننده در برنامه به مخاطبان منتقل کند.

این ویژه برنامه همچنین ضمن گفتگو با خانواده شهداء شاخص جنگ تحمیلی و فرماندهان دوران دفاع مقدس همراه با نمایش تصاویر و خاطرات ایشان و صحبت با قشر جوان و نوجوان با موضوع دفاع مقدس ارتباطی مستمر میان مخاطبان با مفاهیم این دوران بوجود می‌آورد. 

این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی فرزاد محلوجی و اجرای عماد عاملی به صورت زنده در طول هفته دفاع مقدس در محل لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین به مدت ۷۵ دقیقه ساعت ۲۱ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

سیمای مرکز قزوین علاوه بر پرداخت به هفته دفاع مقدس در برنامه‌های روزانه و شبانه خود، در بخش تامین نیز با پخش سریال «شوق پرواز» و فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس (لیلی با من است - تک تیرانداز - جنگ نفت کش‌ها - تنگه ابوغریب - ایستاده در غبار)، پخش مستند‌های مرتبط با این موضوع همچون: «ماموریت در ساحل نیسان، بال‌های اشتیاق، نام‌ها و نگاتیو» و همچنین پخش میان برنامه، زیرنویس، موشن گرافیک و نماهنگ به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.